INTERAKTIVNI HOTSPOT
Otvara informacije, nudi linkove, pokreće multimediju, vodi u webshop. Kliknite na sliku i saznajte više.
Krenite u šetnju prodajnim i poslovnim prostorima, turističkim i industrijskim objektima, odaberite proizvod, idealan smještaj ili rješavajte kvizove u virtualnom svijetu...
Posjetitelji provode 5-10 puta više vremena na web stranicama s ugrađenom virtualnom turnejom od onih bez njih. Također se brže i češće odlučuju ZA ako pri odabiru imaju priliku sami istražiti prostor.
Virtualne ture su prirodno okruženje generacijama odraslim na video igrama, većina ljudi danas želi virtualne ture (prema Googleu, 67% anketiranih sudionika kaže da žele virtualnu turneju ako gledaju popis nekretnina ili tvrtki).
Tvrtke koje koriste 3D virtualne šetnje povećavaju prepoznatljivost svojih usluga/proizvoda i posljedično financijsku dobit.
Gledatelj postaje aktivni istraživač: bira što će pogledati, iz kojeg kuta, hoće li će se približiti nekom predmetu, obići ga, povećati neki detalj ili pročitati informacije o izloženim predmetima ili njihovoj funkciji.
Ovisno o potrebama klijenta, zahtjevnosti prostora i načina komunikacije s korisnicima,
odabiru se tehnologije virtualnih snimanja i postprodukcije:
SKENIRANJE PROSTORA I 3D PRODUKCIJA (Matterport partneri)
SKENIRANJE PROSTORA, 3D PRODUKCIJA I DODANI OVERLAY ( Matterport i Treedis partneri)
360 panoramsko snimanje
360 RENDERI – osmišljeni prostori za prezentaciju proizvoda i webshop
INTERAKTIVNA FOTOGRAFIJA